Saturday 18 November 2017

Forex 30 Minutowy Handel


Ta wielka strategia jest dostarczana przez Peterfibonacci. Oto moja strategia. Jednak w GBP USD i EUR USD M30 ramki czasowej. EMA zastosowana do Open 5 EMA zastosowana do zamknięcia Fibonnaci pivots, aby pokazać opór i obsługuje linię sygnału Signal Line 45 2MA Crossover Sygnał do ostrzegania, kiedy nastąpiło przekroczenie. RSI 14 Stochastyczne 10,3,3 MACD 5,15,9.Long Entry Wejdź natychmiast, gdy MACD, Stochastics, RSI pokazują długie położenie, a 5MA przechodzi przez 8MA od poniżej. Place stop loss kilka punktów poniżej ostatniego niskiego z zysku z zerwania 70 pipsów i przystanku z końcem 30 pipsów. Short Entry Wejdź natychmiast, gdy MACD, Stochastics, RSI pokazują krótką pozycję, a 5MA przechodzi przez 8MA od góry. Place stop loss kilka punktów powyżej ostatnich wysokiej z zyskiem z 50 pipsów i przystanek końcowy 30 pipsów. Ta strategia wydaje się działać najlepiej w horyzontalnym rynku Czasami trzeba pracować z oporem i punktami wsparcia w celu określenia właściwego poziomu zysku, b ecause to nie zawsze 50 pipsów. Ta strategia również działa dobrze z H1 czas I osobiście podobny do H1, ponieważ wzorce świecowe są ruch oczywiste, a czasami można zobaczyć punkty wejścia i wyjścia przed alertem, który jest EMA cross. Above i poniżej wykresu został dostarczony do Twojego badań, aby lepiej zrozumieć strategię. Jeś li kliknĘ ... ć lewym przyciskiem myszki na wykresie, bę dziesz mógł wybrać opcje znajdujĘ ... ce się w górnej częś ci tego menu zawierajĘ ... cego obraz widoku. zobacz obraz, zapewni Ci większy, lepszy widok wykresu. Miłego tygodnia handlowego Thanks. MarketClub BONUS, 2 DARMOWE MIESIĘCY Kliknij tutaj. Ostrzeżenie Ostrzeżenie Wszystkie informacje na tej stronie, w tym wszelkie opinie, wykresy, ceny, nowości , dane, Kupuj sygnały Sprzedaj, badania i analizy są dostarczane jako ogólny komentarz rynkowy i nie stanowią porady inwestycyjnej Firma Forexminute nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub straty, w tym między innymi o utratę inwestycji, która może opierać się na d bezpośrednio lub pośrednio na korzystanie z tych informacji lub ich poleganie na tych informacjach Przed podjęciem decyzji, czy wziąć udział w walutach, rynkach finansowych czy jakimkolwiek innym instrumencie finansowym, należy uważnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i apetyt na ryzyko Nie inwestuj więcej pieniądze niż możesz sobie pozwolić stracić Zauważ, że wysoki poziom dźwigni w handlu forex może działać przeciwko tobie i dla Ciebie Proszę zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli nie jesteś w pełni świadomy zagrożeń związanych z obrotem walutowym Forex trading na marginesie wiąże się z dużym narażeniem na wysokie ryzyko i może nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów Forexminute nie popiera żadnych firm, produktów lub usług, które są reprezentowane na tej stronie internetowej Informacje na tej stronie mogą ulec zmianie bez uprzedzenia. Forexminute 2017.Thread Simple 30 Min System. Simple 30 Min System. I wiele dowiedziałem się od Babypips, ponieważ zacząłem handlowych około 1 i pół roku ag o Zrealizowałam się właśnie o czwartej po północy, że nie przyczyniłem się do stworzenia jednego systemu lub placówki edukacyjnej Pozwól mi przedstawić się Nazywam się Martin Dudaniec, jestem handlowcem z Polski Jestem zamordowaną firmą handlową i handluję codziennie świecami Jestem bardzo zadowolony z mojego postępu i sukcesu tak daleko na rynku Forex, więc ci wszyscy nowicjusze zachowują swoje pantofle i wiszą tam rozbiłam dwa konta na żywo i niezliczone konta demo, ale w końcu znalazłem formułę sukcesu osobistego nie będę publikując system używam do codziennego codziennego handlu świecami, ponieważ jest to dość skomplikowane z wieloma poziomami wpisów, wyjść i chciałoby mi się, 4 godziny na napisanie tutaj Jest to bardzo prosty system, który okazał się użyteczny do eksperymentowania transakcje wewnątrzgodzinne Ugotowałem to na krótką chwilę po prostu grając z numerami i wydaje się, że dobrze działam Nie sprzedaję tego na żywo jeszcze, ale planuję udoskonalenie go na wyższe standardy i rozpoczęcie dnia handlu Jestem o pióro do dowolnych sugestii Konfiguracja 30-minutowych wykresów świecowych GBP USD EUR USD EMA 5 Stosowana do Zamknij czerwona EMA 10 Stosowana do Open aqua MACD Ustawienie 8, 20, 9 RSI 14. Długie 1 MACD Przecina wartość ujemną na dodatnią, RSI powyżej 50 2 MACD jest dodatni, 5 EMA ponownie przecina 10 EMA w kierunku dodatnim Krótkie 1 MACD przecina dodatnie do ujemnego, RSI poniżej 50 2 MACD jest ujemny, 5 EMA ponownie przekracza 10 EMA w kierunku ujemnym Wyjście z reguły 1 W przypadku wpisów 1, EMA ponownie przecinają się w przeciwnym kierunku 2 W przypadku wpisów 2 osiąga się poziom zysku na poziomie 25 pipsów Zarządzanie pieniędzmi 1 Wpisy 1, SL 30 pipsów Zalecane jest zatrzymanie ręczne na końcu 30 pipsów, co spowoduje, ale stracisz mniej pieniędzy i bezpieczniejszy sposób handlu Wpisy 2 Zysk jest 25 pipsów 2 Ryzyko nie więcej niż 5 na koncie każdego handlu Przetestowano na GBP USD i EUR USD. Jest bardzo późno, więc przepraszam jeśli to wygląda lub brzmi trochę brutalnie Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się ze mną lub dodaj mnie na skype firefinancial. Regards, Martin Dudaniec. Last edytowany przez phreakNIK 04-26-2008 o 01 28 PM. Join Data Oct 2007 Lokalizacja vancouver Stanowiska 80. Dziękuję za Twój system bardzo łatwy w obsłudze. do pracy działa na dłuższy okres, np. 4h lub daily. Superior Master Contributor i Member. Join Data May 2007 Lokalizacja USA centralna strefa czasowa Stanowiska 940. Pozdrawiam Martin, założy akcję demo i spróbuję doszedłem do wniosku, że dla handlu sesjami w NY EUR USD USD USD są dla mnie najlepsze, co oznacza najbezpieczniejsze.

No comments:

Post a Comment